Syaka nosztalgikus kalandra hív, amikor megpróbálja életre kelteni az édesanyja régi japán Dreamcast konzolját. A különleges, narancssárga dobozba csomagolt gép hosszú évekig kibontatlanul állt, most azonban részletes vizsgálatnak és javításnak veti alá tulajdonosa.
Az első akadályokat az „open” gomb meghibásodása és a hiányzó VMU (Visual Memory Unit) jelentik, de az igazi kihívás az, hogy a konzol bekapcsolás után sem ad életjelet. Feszültségmérés, kábelek cseréje és alapos belső szemle következik, miközben felmerülnek olyan kérdések is, mint például: milyen gyakoriak az ilyen hibák a Dreamcast modelleknél, vajon korábban már próbálták-e megjavítani, és milyen állapotban vannak a kondenzátorok?
Syaka végül mélyrehatóbb szerelésbe kezd, a lazán tartó alkatrészekre, oxidációra és egy elöregedett kondenzátorra bukkan. Miközben bemutatja az alkatrészcserét, óvatosságra int mindenkit a javítási műveletek veszélyeivel kapcsolatban, és az alkatrészek szponzorát is röviden ismerteti.
Bár a javítás során többször is módosít munkamenetén, például a lézer potenciométerének beállításával és a vezérlő alapos tisztításával, továbbra is izgalmas kérdés marad: sikerül-e működésbe hozni a konzolt egyetlen, megmaradt játékkal, és milyen rejtélyeket hordoz még a készülék története?