Ebben az első bemutatóban egy még fejlesztés alatt álló szerepjáték, a Sword Hero világába nyerhetünk betekintést. A tesztelhető demó az arénaharcokra fókuszál, ahol a játékos kipróbálhatja a dinamikus, irányított végtagharc-rendszert, amely során akár ellenfelek testrészeit is külön-külön célozhatja.
A karakterválasztás három előre elkészített hősből történik – harcos, tolvaj vagy mágus –, mindegyik saját játékstílussal és képességekkel bír. Minden sikeres küzdelem után lehetőség nyílik a felszerelések fejlesztésére, illetve olyan mechanikák kipróbálására, mint a zárfeltörés vagy a kereskedés.
A készítők a teljes változatban egy sokkal tágabb világot ígérnek, ahol a bűnözési rendszer, a reputáció, a frakciókhoz való csatlakozás, az NPC-k mindennapi rutintevékenységei, valamint a dinamikus napszakváltás is helyet kap majd. Emellett szó esik különleges lehetőségekről, mint a sérült végtagok pótlásáról (például protézisekkel), vállalkozásvásárlásról és lakásrendszerről is.
Az aréna harcai és a jövőbeli fejlesztési tervek mellett felmerül a kérdés: hogyan alakul hatékonyan a harcrendszer és a különféle játékrendszerek összefonódása? Vajon mennyire lesznek hangsúlyosak a karakterfejlődés vizuális jelei, vagy éppen a mágikus képességek variációi? A fejlesztőcsapat Kickstarter kampányra készül, amellyel a további funkciók bevezetését szeretnék elérni.
A Sword Hero inspirációs forrásai között megemlítik a Gothic sorozatot, noha a tervezett játékélmény ezen túlmutató elemeket is ígér. A videó során többször is előkerülnek olyan témák, mint a szigetvilág felfedezése, az NPC-k közti kapcsolatok, a frakciók és a történet kibontakozásának lehetséges irányai.