Ebben az adásban Brad, Dustin és Alex (Boomstick Gaming) a legújabb videojátékos élményeiket és iparági aktualitásaikat vitatják meg. Mindenki megosztja az elmúlt napok programjait, de a fő hangsúly a Summer Game Fest élményeire, valamint néhány aktuális játékra helyeződik.
Kiemelt téma a Switch 2-re frissített The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom, amelynél összevetik az első és a második végigjátszás érzéseit, a technikai fejlesztések hatását és a változó játékmenetet. Beszélgetnek arról, hogyan hat a nagyobb teljesítmény az újrakezdés élményére, mennyire élvezhető a sandbox-fizika és milyen kompromisszumok vannak a Nintendo megoldásai között.
Részletesen kitérnek a Death Stranding 2-re is, összehasonlítják az előző résszel, érintik a nehézség változását, a terep jelentőségének módosulását és a harci rendszer fejlődését. Felmerül, milyen innovációk tennék izgalmasabbá a lehetséges harmadik részt, és hogyan lehetne még kreatívabbá tenni a környezet kihívásait.
Az epizódban szóba kerül a Kingdom Hearts 2 is: nosztalgiáznak az első élményekről, visszatérnek a sorozat egyedi történetvezetéséhez és a harcrendszer változásaihoz. Megvitatják, milyen új világokat várnak a negyedik résztől, például Star Wars vagy Marvel tematikát.
Az adás vége felé a Mario Kart World kerül erős fókuszba – elemzik az új játékmenet-elemeket, az open world módot, a Grand Prix szerkezetét és a jutalmazási rendszert. Sokan hiányolják az igazi újdonságokat, és elmondják, mit várnának el egy korszerű Mario Kart élménytől.
Az iparági aktualitásoknál szóba kerülnek a Microsoft körüli elbocsátások, a Nintendo Switch 2 technikai hiányosságai (például a VRR és kijelző problémák), valamint a mikrotranzakciók, loot-boxok és digitális jövő veszélyei is. Több személyes, „boomer” videojátékos véleményt is hallhatunk a fizikai játékok fontosságáról, illetve arról, hogyan változott meg örökre a játékipar az online multiplayer vagy a mikrotranzakciók miatt.