1975-ben Annie Lennox zenei útkeresése fordulóponthoz érkezett: a konzervatív zenei képzést maga mögött hagyva találkozott Dave Stewarttal, akivel közös művészi és személyes kapcsolata új irányba terelte mindkettejüket. A történet bemutatja, hogyan léptek ki a Royal Academy of Music keretei közül, majd előbb a Tourists, később a még meghatározóbb Eurythmics révén alkottak együtt. Vajon miként változott meg Lennox és Stewart dinamikája egy széteső kapcsolat után, és hogyan tudta mindez inspirálni a művészetüket?
Közelebbről megismerhetjük a Sweet Dreams (Are Made of This) című dal születésének körülményeit és azt az újító zenei megközelítést, ami nemcsak a hangszerelésben, hanem a dalszerkezetben is eltérést jelentett a korábbi popzenei sémáktól. Részletesen szó esik a szám elektronikus hangszereiről, például a rendkívül ritka MCS Percussion Computerről, illetve arról, hogyan váltak ezek a véletlenszerű hibák és technológiai kihívások a korszak meghatározó zenei jellegzetességeivé.
A bemutató kitér a dal hangszerelésének és dallamvilágának mélyebb elemzésére is, különös hangsúllyal Annie Lennox énektechnikájára és a szándékosan elhelyezett zenei disszonanciákra, amelyek egy nyugtalanító, sötét, mégis lenyűgöző hangulatot teremtenek. Felvetődik a kérdés, mit üzen a dal az alkotás és a művészi küzdelem áráról, illetve hogyan képes egy zenei szerzemény a remény és a kiábrándultság határán egyensúlyozni.
Nemcsak a zenetörténeti és technikai oldalra derül fény, hanem arra is, hogyan tud egy látszólag egyszerű popdal mélyebb rétegeket megnyitni: vajon a Sweet Dreams csupán egy generációs sláger, vagy egy örök érvényű, összetett alkotás, amelyben az emberi tapasztalat fájdalmai és reményei egyaránt visszhangra találhatnak?