Mi jut eszünkbe a Subaru név hallatán? Az Outback, a Forester vagy talán a WRX – de a valódi rajongók számára a 360-asok és a Brat különlegesen fontos szerepet játszanak. A márka múltja tele van szokatlan, innovatív, sőt, kissé őrült ötletekkel, amelyek meghatározták a Subaru identitását.
A videó során két elkötelezett Subaru-fanatikussal is megismerkedhetünk, akik betekintést adnak a márka furcsa, de szerethető típusainak világába; kezdve a ritka, 1996-os SVX-szel, folytatva az XT6-on át egészen az ikonikus, hátrafelé néző ülésekkel szerelt, 1983-as Bratig.
Felmerül a kérdés: hogyan alakult át a Subaru a mindennapi kisautók gyártójából az elhivatott, újító „autóbolondok” kedvencévé? A beszélgetésekből kiderül, hogy a márka sikeréhez nemcsak saját fejlesztései – mint a boxer motor vagy az összkerékmeghajtás – járultak hozzá, hanem olyan külső inspirációk is, mint például a német Borgward Goliath technológiája.
Érdekes társadalmi és technológiai témákat is feszeget a klip: szó esik a japán autók amerikai fogadtatásáról, a „chicken tax” miatt beépített Brat-ülésekről, valamint arról, miképp próbált a Subaru a sportos luxusautók világában érvényesülni az SVX modellen keresztül.
A néző betekintést nyerhet abba, hogy a különc modellek és ötletek közül mi lett idővel siker, melyek maradtak kedvencek a rajongók körében, és mely próbálkozások alakították a Subaru mai arculatát. A beszélgetések során többször felmerül a kérdés: mi tartja életben a Subaruk iránti lelkesedést, és mely műszaki vagy kulturális sajátosságok teszik igazán egyedivé ezt a márkát?










