A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 20 perc

Subaru SVX kaland: 5000 mérföld terepen, autópályák nélkül

Mi történik egy Subaru SVX-szel, ha 5000 mérföldet tesz meg terepen, autópályák elkerülésével? A részletes úti beszámoló a folyamatos alkatrészcserékről, helyszíni javításokról és váratlan kihívásokról szól.

Az 5000 mérföldes terepezés nem kímélt egyetlen autót sem, különösen nem egy Subaru SVX-et, amelyet alapvetően nem ilyen kalandokra terveztek. Az alkotók végigmentek az Egyesült Államokon, elkerülve minden autópályát, és a járművet szinte lehetetlen terepen, sziklák és sivatagos tájak között tették próbára.

Különféle meghibásodások és javítási kísérletek színesítik a beszámolót: a defektjavító plugok többször is csődöt mondtak, a futómű és a hajtáslánc helyszíni szerelésekre szorult, miközben a rugózás, csapágyak és kipufogó folyamatosan adták meg magukat a zord körülményeknek. A helyszíni toldozások és rögtönzött javítások megmutatják, hogy néha az improvizáció menti meg a helyzetet.

Előkerül a kaland során szerzett károk egész listája: a vázsérülések, többször is cserélt, illetve javított alkatrészek, és olyan meghibásodások, mint például a napfénytető, ülés vagy éppen az elektromos problémák. Izgalmas kérdéseket vet fel, hogy mely javítások bizonyultak tartósnak, és melyek maradtak csak időlegesek, illetve érdemes-e egyáltalán ennyire extrém helyzetekbe hozni egy ilyen, nem erre tervezett autót.

A videóban sporadikus szponzorációk, társmárkák, valamint a szerelőkkel és barátokkal való együttműködés ad betekintést a terepezés közösségi oldalába is. A kalandok során újból és újból visszatérő kérdés marad: lehet-e hosszú távon bírni a tempót egy grand touring Subarun, vagy elkerülhetetlen az újabb problémák megjelenése és a folyamatos rögtönzés?