Két rajongó kipróbálta a Street Fighter 6-ot a Switch 2 konzolon, és megosztják első élményeiket a teljesítményről és az új játékmódokról. Az egyik központi kérdés az, hogy a játék hogyan fut az új Nintendo konzolon, különösen más platformokhoz viszonyítva, mint például a Steam Deck vagy egy magasabb kategóriás PC.
Érdekességként két új, kifejezetten Switch 2-re szabott módról is szó esik: a Gyro Battle és a Calorie Battle. Ezek közül az előbbi kizárólag mozgásérzékelős irányítást használ, míg az utóbbi szinte teljesen a Joy-Con rázására épül. A játékosok tapasztalatai szerint ezek az extrák inkább a bulihangulatot erősítik, semmint a versenyszellemnek kedveznek.
Felmerül a kérdés, kiknek szólnak ezek a módok – gyerekeknek, bulizós csapatoknak, vagy esetleg a lazább, casual játékosoknak? A Calorie Battle módban például az számít, ki tud gyorsabban rázni, a játék ráadásul helyenként túlzó kalóriaégetési adatokat is mutat.
Az egész élményt beárnyékolja, hogy csak rövid időt tölthettek a játék kipróbálásával, és nem volt lehetőségük mélyebb elemzésekre vagy részletes tesztelésre. Mégis, a friss, újszerű ötletek és a humoros megközelítés izgalmas kérdéseket vetnek fel arról, merre halad a klasszikus verekedős játék Nintendo-s jövője.