A videó középpontjában a Stranger Than Heaven című, frissen bejelentett videojáték áll, amelyet az RG Studio készített. A résztvevők érdekes beszélgetést folytatnak arról, hogyan idézi fel a játék hangulata és látványvilága az 1920-as–40-es évek stílusát, valamint mennyiben hasonlít a Sinners nevű játék bizonyos jeleneteire.
Felmerül a kérdés, hogy milyen típusú játékmenetre számíthatunk: vajon beat’em up vagy körökre osztott harc vár a játékosokra? A résztvevők között vita alakul ki a két műfaj előnyeiről és sajátosságairól. Az új cím főszereplője egy detektív, ami szintén különleges kérdéseket vet fel a narratíva és a játékmenet szempontjából.
A megvitatott részletek alapján a Stranger Than Heaven egy friss, izgalmas sorozatnak ígérkezik az RG Studiotól, amely eltér a Like a Dragon franchise-tól és más eddigi projektjeiktől. A helyszín, a II. világháború időszaka, valamint a stílusos vizuális megoldások mind-mind arra utalnak, hogy a játék egyedi atmoszférával és hangulattal csábítja majd a játékosokat.