Ebben az epizódban a Stormlord című, eredetileg 1989-ben kiadott játék különböző platformokra készült változatait hasonlítják össze. Az elemzés kitér a játék eredetére, a Hewson Consultants fejlesztőcég szerepére, valamint arra, hogyan alakultak a játékmenet és a dizájnelemek az évek során és a különböző rendszereken.
Az ismertetés részletesen bemutatja az egyes verziók grafikai és zenei minőségét, kiemelve például az Atari ST vagy az Amiga kiadások technikai sajátosságait. Változatos élményeket, nehézségi fokokat és játékmeneti elemeket tár fel, többek között az átalakított ellenség-elhelyezést és a pályatervezést.
Érdekes kérdéseket vet fel a cenzúra témája, például a Mega Drive kiadásban megjelenő változtatások mögött álló döntésekről, valamint a különböző piacokhoz igazított tartalmakról. Az elemzés során felmerül az is, hogy milyen kompromisszumokat jelent a játékélmény a különböző technikai korlátok között, illetve hogyan befolyásolja ez a játékos élményt.