A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 8 perc

Starz új stratégiákra vált a streamingpiacon való leválás után

A Starz vezérigazgatója a Lionsgate-ről való leválás után beszél a vállalat terveiről, fókuszáról és a streamingpiac kihívásairól.

Jeffrey Hurst, a Starz vezérigazgatója a cég új, független korszakáról beszél, miután leváltak a Lionsgate-ről. A különválás után a vállalat új stratégiákat keres, hogy növelje előfizetői bázisát és tovább erősítse helyét a streamingpiacon.

A beszélgetés során kitérnek arra, hogy miként tud a Starz gyorsabban reagálni a digitális átalakulásra, mint a nagyobb versenytársak, illetve miért tekintik erősségnek, hogy kisebb, rugalmasabb szereplőként célozzák meg legfőképp a női és alulreprezentált közönségeket. Érdekességképpen szóba kerül, hogy a Starz előfizetőinek kétharmada nő.

A vállalat üzleti modelljének középpontjában kizárólag felnőtteknek szóló, saját készítésű sorozatok állnak, amelyek segítenek kitűnni a különösen telített piacról. Felmerül továbbá, hogy az M&A – azaz a felvásárlási és egyesülési lehetőségek – milyen szerepet játszhatnak a cég további növekedésében, és milyen kihívások nehezítik jelenleg a médiapiaci konszolidációt.

Megvitatják azt is, hogy milyen gyorsan változnak a piaci körülmények – például kamatszintek vagy szabályozói kérdések –, amelyek meghatározzák, mikor és hogyan indulhatnak újra a nagyobb médiapiaci üzletkötések. Időkeretet is felvetnek arra nézve, hogy várhatóan mikor mozdulhat meg újra e téren a piac.

A beszélgetés végén szó esik arról, mennyire változott meg egy vezető feladata a tőzsdei jelenlét és befektetői elvárások mellett, és hogyan segíthet mindenki számára, ha a vállalati struktúrák világosabban szétválnak média- és stúdióoldalra.