Ebben a podcast epizódban két különböző startup történetét ismerhetjük meg, amelyek a piac azon szegmenseit célozták meg, amelyeket mások általában figyelmen kívül hagynak. Az egyik alapító, Jazz Gamry Stoart, a Luna nevű alkalmazás útját meséli el, mely tinédzser lányokat támogat a felnőtté válás során. Bemutatja, hogyan vonták be már a fejlesztési szakaszban is a célcsoport tagjait, a tizenéveseket, lehetőséget adva nekik, hogy alakítsák az alkalmazást és annak kommunikációját.
A másik vendég, Andre Perro, az Untapped Solutions alapítója, amely olyan „láthatatlan” társadalmi csoportokat igyekszik elérni, mint volt elítéltek, hajléktalanok vagy családon belüli erőszak túlélői. Ők a munkaerőpiacra való visszaintegrálásban és támogatásban segítenek ezeknek az embereknek, különös hangsúlyt fektetve a bizalom kiépítésére és a hiteles kapcsolódásra.
Minden megszólaló központi témája az, miként lehet elérni azokat az ügyfeleket, akikhez hagyományos marketingeszközökkel szinte lehetetlen eljutni. Felmerül az, hogy hogyan lehet már a kezdetektől beépíteni a célcsoport visszajelzéseit egy termékbe, hogyan épül ki a közösség, és miként használható ki a szóbeszéd hatékonysága, illetve hogy milyen szerepet játszik az élményalapú, személyes történetmesélés a különböző célközönségek bizalmának megszerzésében.
Az epizód érinti a kreatív marketingstratégiák sokszínű világát, például a gerillamarketinget, a közösségi média trendek követését vagy személyes, közösségi rendezvények szervezését, miközben azt is bemutatja, hogyan lehet valaki hiteles vezető egy adott szegmensben.










