A Stardust feltűnése a Commodore Amiga platformon meglepetést okozott, hiszen minden előzetes nagy hírverés nélkül érkezett, ennek ellenére gyorsan elkápráztatta a közönséget. A játékot a finn Bloodhouse stúdió fejlesztette, amely a demoscene világából érkezve mutatta be első alkotását 1993-ban.
A játék az Asteroids klasszikus arcade koncepcióját gondolja újra, mégis sokkal többet nyújt puszta másolatnál. Látványos ray tracing alapú grafika, háromdimenziós hatású objektumok, pörgő és forgó tereptárgyak teszik igazán élményszerűvé a pályákat. Az akciódús játékmenetet színesítik ellenséges hajók, különböző veszélyek és egyedi főellenségek is.
Pörgős tempó, szinte már stresszes akadálypályák, trükkös kihívások és intenzív főellenfél-harcok jellemzik a játékot. A játékosok számára nemcsak ügyesség, de gyors reflexek is szükségesek, hiszen a pályákon a nehézség folyamatosan nő, ráadásul extra küldetések és bónuszbarlangok is várnak az ügyesebbekre.
Kiemelt figyelmet érdemel a 3D-s űrfolyosókban zajló átvezető szakaszok látványvilága, valamint a techno-ihletésű zenei aláfestés, mely egyedülálló hangulatot teremt. A vezérlés viszont megosztja a játékosokat, hiszen a rotációs irányítás nem mindenki kedvence, és a játékmenet szerkezete sem hoz forradalmi újítást, de a tálalás és a precizitás kiemeli a mezőnyből.
A Stardust egy merész és látványos debütálás volt a maga idejében, mely megmutatta, mire képes egy elhivatott, kreatív fejlesztőcsapat a klasszikus alapokból kiindulva.