A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 12 perc

Starbucks megújulás: kihívások és lehetőségek Brian Nickel vezetésével

Brian Nickel, a Starbucks vezérigazgatója betekintést nyújt a vállalat átalakulási stratégiájába, kiemelve a kihívásokat, a szolgáltatási modellváltást és a jövőbeli innovációk lehetőségeit.

A beszélgetés középpontjában a Starbucks aktuális kihívásai és a vállalatnál zajló átalakulás áll. Az interjú során Brian Nickel, a Starbucks vezérigazgatója részletezi, milyen stratégiai lépésekkel próbálják helyreállítani az ügyfélkapcsolatokat és az üzleti eredményeket.

Fontos eleme a diskurzusnak a Green Apron szolgáltatási modell bevezetése, amely a kiszolgálás színvonalának emelését és a munkafolyamatok optimalizálását célozza. A beszélgetés felveti, hogy mennyire sikerül leküzdeni a korábbi döntések okozta hátrányokat, és hogy milyen ütemben javulnak olyan területek, mint a mobilrendelés, a közösségi élmény vagy a munkatársak elégedettsége.

További izgalmas kérdésként merül fel, hogyan befolyásolják a globális kávépiaci trendek, a vámok és az árak alakulása a Starbucks árpolitikáját, illetve mennyire van a cég kezében az esetleges áremelések szükségessége. Megvizsgálják a kínai piacban rejlő lehetőségeket és a versenyhelyzetet olyan feltörekvő riválisokkal szemben, mint a Luckin Coffee.

A jövőre vonatkozó tervekről is szó esik, például az új fehérjekávék, innovatív ételek és italok, sőt, az üzletportfólió megújítása is terítékre kerül. Felmerül a kérdés, visszatérhet-e a Starbucks a régi növekedési pályára, és milyen szerepet tölthet be újra a kávékultúra alakításában.