A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 12 perc

Star Wars Outlaws: Játékélmény-javítások és új DLC-k egy évvel később

Egy évvel a premier után jelentős javításokat és két új DLC-t kapott a Star Wars Outlaws. Most áttekintjük, hogyan változott meg a játékélmény az új frissítések fényében, valamint milyen témákat és kérdéseket vet fel a továbbfejlesztett kaland.

Egy év telt el a Star Wars Outlaws eredeti megjelenése óta, és a fejlesztők számos jelentős frissítést, javítást és két történetközpontú DLC-t is kiadtak. Ezek révén a játék menetét és használhatóságát igyekeztek fejleszteni, amikről most újra szó esik.

Az eredeti kiadásnál sokan panaszkodtak az egyszerű és ismétlődő lopakodós játékmenetre, illetve a korlátozott harcrendszerre. Azóta olyan javításokat végeztek, mint például a felvett fegyverek megtartásának lehetősége, irányítási és mozgásbeli finomítások, amelyektől a lövöldözős részek dinamikusabbá váltak. Továbbá a motorozás is gördülékenyebbé és élvezetesebbé vált.

Kiemelt téma még az insta-kudarcot okozó lopakodós küldetések átalakítása: most már nagyobb szabadságot kapnak a játékosok, a lebukás sokszor heves tűzharcba torkollik, nem kell feltétlenül újrakezdeni a pályát. Ezek az apró, de érezhető fejlesztések főleg a játékélményt javítják, a kihívás szintjét viszont némileg csökkentették.

Bár a technikai optimalizálás sikeresnek tűnik – kevesebb összeomlással, simább játékélménnyel –, a történet vagy a karakterek még mindig nem igazán ragadják magukkal a tesztelőt. A világépítés viszont igazi erőssége a játéknak: a Star Wars univerzum részletgazdagsága, atmoszférája, a különböző frakciók, helyszínek, idegen lények hitelesen jelennek meg a képernyőn. Az új DLC-k pedig ismert karaktereket, például Lando Calrissiant és Hondo Ohnakát helyeznek a középpontba, ezzel is bővítve a tartalmat.

Maradtak persze kérdések: vajon elég mindez ahhoz, hogy új lendületet adjon a Star Wars Outlaws-nak? Mennyiben érdemes most visszatérni, ha az eredeti kiadásnál csalódott volt a játékos? És vajon a Ubisoft tanult-e ezekből az utólagos fejlesztésekből a jövőbeli címekre nézve?