Ebben a válogatásban a régi brit televíziós reklámok borzongató világába nyerhetünk bepillantást, amelyek a Halloween-jelenséget és az ahhoz kapcsolódó vásárlói szokásokat idézik fel. A nosztalgiára hangszerelt műsorban különféle termékeket, játékokat és élelmiszereket mutatnak be, amelyek mind valamilyen módon köthetők a szellemekhez, szörnyekhez vagy a rémisztő hangulathoz.
Felmerül a kérdés, hogyan változott az idők során a gyermekek és családok szórakozása, illetve miképp tükröződtek ezek a kulturális változások a reklámiparban. A narráció során a klasszikus társasjátéktól, mint a Ghost Castle, egészen az édességekig és különleges promóciós termékekig (pl. Goosebumps könyvjelzők, spookers) ível a reklámok tárháza.
Érdemes elidőzni azon is, hogyan jelentek meg a popkulturális franchise-ok – mint a Ghostbusters – játék és reklám formájában, továbbá milyen kreatív módon ábrázolták a halloweeni tematikát ártalmatlanul ijesztő, mégis vonzó köntösben. Vajon mennyire befolyásolták ezek a reklámok az akkori gyerekek ízlésvilágát? És mennyire térnek el a maiaktól?