Ebben a videóban az előadó megosztja első benyomásait a Digital Extremes legújabb fantasy játékáról, a Soulframe-ről. Habár sokan a Warframe fantasy változatát várták, kiderül, hogy a játék nem pusztán egy „Soulslike” vagy egyértelműen a sci-fi előd átdolgozása.
Felmerül a kérdés, hogyan lehet elkerülni, hogy a játék identitásválságba kerüljön, miközben épít a Digital Extremes korábbi sikereinek alapjaira. A karakterkészítés, a zenei megoldások és a vizuális világ mind erősen hozzájárulnak az élményhez, amely eltér a megszokott menürendszer-orientált megközelítésektől.
Részletesen kitérnek a harcrendszer sajátosságaira és jelenlegi hiányosságaira, valamint arra, hogy a fegyverek közötti különbségek mennyire érzékelhetők a tesztelés során. Szó esik az open world felépítéséről is, amely egyelőre kevésbé élettel teli, de a fejlesztők kísérletező kedve és a személyes visszacsatolásokban gazdag fejlesztési folyamata új lehetőségeket ígér.
A videó érzékletesen veti fel, hogy vajon a Soulframe képes lesz-e kiforrni saját, egyedi karakterét, és idővel valóban kiemelkedő szintet érni. Az első benyomások alapján számos érdekes téma és dilemma rajzolódik ki a jövőbeni fejlődés kapcsán.










