Az interjúból kiderül, hogyan született meg a Sonic Racing: CrossWorlds egyik újdonsága, a travel ring, amely lehetővé teszi, hogy a játékosok minden körben teljesen új pályákon versenyezzenek, így mindig változatos élményben legyen részük.
Izgalmas témaként jelenik meg a Grand Prix rendszer fejlesztése, amely eltér a hagyományos sémáktól, és új kihívásokat kínál a versenyzőknek – a pályák, körök és a dinamikusan változó riválisok révén.
A készítők mesélnek arról is, hogyan hangolták a játék egyensúlyát, hogy a kaotikus, mégis igazságos versenyek élményét nyújtsák. Emellett szóba kerül a fejlesztői együttműködés a Sonic csapat és a Sega Arcade Racing Team között, akik a régi tapasztalatok alapján alkották meg az alapmenetet.
Külön figyelmet kap az online élmény, a cross-platform játék lehetősége és az egyéni versenyautók testreszabása: az új gadget rendszer révén minden játékos a saját stílusához igazíthatja a képességeit.
A videó választ keres arra, hogyan épülnek be más franchise-ok, például a Minecraft vagy Sega és Nintendo karakterek a játékba, miközben felveti a kérdést: mik az igazi különbségek a CrossWorlds és más kartverseny-játékok, például a Mario Kart között?
Az is kiderül, milyen visszajelzéseket kaptak a zárt hálózati teszt során, valamint hogyan inspirálta ez a játék további finomhangolását. A változatos karakter- és pályaválaszték, illetve a folyamatosan bővülő tartalom gondoskodik róla, hogy a CrossWorlds hosszan tartó élményt nyújtson.