Milyen élmény lehet egy híres filmből készült, kevésbé ismert videojátékot kipróbálni? Egy csapat játékos belevág a The Wizard of Oz című SNES-játék felfedezésébe, miközben folyamatosan összehasonlítják azt az eredeti filmmel és más popkulturális ikonokkal.
A beszélgetés során felmerülnek olyan izgalmas kérdések, mint például: mennyire képes egy játék visszaadni a film hangulatát? Helyet kapnak a jól ismert karakterek, a történet elemei, vagy a játékmenet teljesen önálló utakat jár? A résztvevők humorral szövik át a játékbeli élményeket, miközben nosztalgiáznak kedvenc gyerekkori filmjeikről és játékfiguráikról.
Többek között szó esik a karakterek eltérő képességeiről, a játék nehézségéről, az irányítás problémáiról és az egyedi, néha döcögős pályatervezésről. Az is előkerül, hogy vajon egy játékban mennyire releváns a filmes előismeret, illetve hogyan viszonyulnak a főhősök (például a gyáva oroszlán vagy a madárijesztő) az eredeti szerepükhöz—és hogy ezek hogyan lettek átültetve a platformjátékba.
Külön érdekességként rengeteg popkulturális utalás hangzik el: Harry Potter, Star Trek, Star Wars, Pinokkió vagy Dumbo neve is felbukkan, és megjegyzések hangzanak el a videojátékok mai világáról is. Az előadás önkritikusan reflektál a nosztalgia és az objektív minőség közti különbségre, illetve arra, hogy mitől lesz egy játék „rossz” vagy épp szerethető.