Ebben az áttekintésben a Super Nintendo SNES core új, instabil változata kerül fókuszba, amely már támogatja a rezgő funkciókat. A beszámoló részletesen bemutatja, hogyan vált elérhetővé a rezgés támogatás, és mely közösségi fejlesztők és cégek játszottak szerepet a fejlesztésében.
Vizsgálat alá kerülnek különböző játékok, mint az F-Zero, Starwing (Star Fox) és Castlevania, amelyeknél most már elérhető a rezgő visszacsatolás egyedi patch-elt ROM-ok segítségével. Az élményt különlegessé teszi, hogy bármilyen, rezgést támogató kontrollert lehet használni, nem szükséges speciális SNES-eszközhöz kötni a funkciókat.
Az open source megoldások és közösségi összefogás kiemelkedő szerepet kapnak, hiszen a Limited Run Games által forgalmazott kontrollerek forrásának megnyitásával elérhetővé vált a fejlesztők számára a rezgés támogatása. A videó emellett felvet olyan kérdéseket is, mint hogy milyen további játékokban lesz majd elérhető a funkció, vagy hogy milyen élményt nyújtanak a különböző kontrollerek a rezgő visszacsatolásnál.
Számos technikai részlet, játékos élmény és közösségi együttműködés jelenik meg, amelyek együttesen mutatják be, hogyan bővíthető a régi konzolos élmény modern lehetőségekkel, és milyen utat jár be egy ilyen fejlesztés a közösségi elismerésig.