Felderítetlen ösvények, rejtélyes határkapuk és monumentális vízesések várnak mindazokra, akik elindulnak Skyrim láthatatlan határainak nyomába. Az ismeretlen, hófödte ösvények és egy-egy semmitmondó, mégis különleges helyszín a játékvilág szélén kérdéseket vet fel arról, mitől tágasabb egy digitális világ, mint amit a térkép mutat.
A bejárható területek peremén sorra bukkannak fel rejtőzködő fizikai akadályok, sziklafalak, végeláthatatlan tundrák és néhol meglepően hétköznapi tájak, amelyek azt az illúziót keltik, hogy a játék határán túl is folytatódik a történet. Vajon miért alkotnak a fejlesztők ilyen típusú határokat, és mennyire befolyásolja mindez a játékos élményét?
Az alkotó külön hangsúlyt fektet arra, miként érezhetjük magunkat felfedezőnek akkor is, ha a világ peremén valójában nincs mit tenni, csak szemlélődni. Az is szóba kerül, hogyan vonja össze a Skyrim világa azokat a helyeket, amelyeknek szimbolikus jelentőségük van a játék történetében—például összekapcsolódnak országok és városok, valamint az előző Elder Scrolls játékrészek világai.
Közben elhangzik egy szponzorált tartalom, amelynek témája az online személyes adatok védelme, a magánszféra kockázatai és egy erre fejlesztett szolgáltatás ismertetése. A szegmens röviden kitér az adatbrókerek technikáira, valamint arra, hogy mennyire bonyolult ezektől az oldalaktól eltávolítani személyes adatokat.
A kaland végén visszatérünk az ikonikus kezdőjelenet helyszíne mellé, ahol a határvonalhoz vezető út a történet születésének egyik szimbolikus helyéhez vezet. Ez új szemszögből világít rá arra, hogyan fonódik össze játék és játékos, a digitális és a valós világ határa.









