Végre megérkezett a Shimano GRX Wireless, amely bemutatkozásával új fejezetet nyit a gravel kerékpáros szegmensben. A várakozások ellenére azonban a fejlesztések több kérdést vetnek fel, mint amennyi válasz érkezik. Valóban elég újat hoz mindez a versenytársakhoz képest?
Részletesen ismertetjük az új hátsó váltót, amely a Shimano korábbi mountain bike technológiájára épül. Az újdonság főként a hátsó váltóra korlátozódik, a csoport többi eleme a korábbi GRX szériától származik. A váltórendszer kompatibilitási kérdései, valamint a frontváltó hiánya is komoly témát szolgáltat, miközben más gyártók sokkal átfogóbb fejlesztésekkel állnak elő.
A videó feltárja a gravel bringások elvárásait, és hogy mennyire indokolt egyes műszaki döntések sora, miközben a Classified Powershift kétsebességes agy kompatibilitása új lehetőségeket nyit Di2 rendszerekkel.
Szóba kerülnek a konkurens csoportszettek, a fejlesztési irányok és a vásárlói frissítési lehetőségek is, illetve a Shimano újabb, kedvező árú, masszív felépítésű RX1 180 TL700C kerékszettje.