A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 26 perc

SEO siker: Hogyan növelte egy kanadai pénzügyi cég a weboldala látogatottságát kétszeresére 90 nap alatt

Egy kanadai pénzügyi cég weboldalának esettanulmánya arról, hogyan nőhet több mint kétszeresére az organikus forgalom néhány hónap alatt egy jól felépített SEO- és tartalomstratégia, valamint innovatív technikák alkalmazásával.

Egy kanadai pénzügyi márka SEO stratégiájának átalakulását mutatja be az esettanulmány, amely során 90 nap alatt több mint kétszeresére nőtt a weboldal forgalma. A kiinduló helyzetben a cég ugyan kicsi organikus eléréssel bírt, de ambiciózus célokat tűzött ki maga elé.

A tartalomstratégia fókuszában a kulcsszókutatás, a réspiaci célzás és a hatékony tartalomelőállítás állt. Szóba kerül, hogyan érdemes nem csupán általános híreket és önfényező anyagokat készíteni, hanem minden egyes tartalmat annak megfelelően optimalizálni, hogy tényleges kereslet és magas tranzakciós érték álljon mögötte.

Érdekes kérdésként merül fel, hogy a rengeteg új, kulcsszóra épített oldal publikálása mellett milyen módon gyorsítható fel a rangsorolás. Felvetődik, hogy a visszamutató linkek építése, illetve a különböző tartalomoptimalizálási eszközök (például Surfer) milyen szerepet játszhatnak a Google szemében mért minőségi mutatók javításában.

Sajátos megközelítésként jelenik meg a videóban a ‘clickbomb’ és a CTR-manipuláció stratégiája, ahol virális közösségi kattintásokkal próbálnak rövid távú rangsorolási lökést adni egy-egy oldalnak, főleg akkor, ha már a top 30-as találatok között szerepel.

Végül felvetődik a kérdés, hogy a gyors forgalomnövekedést biztosító átmeneti megoldások mellett hosszú távon hogyan lehet fenntartani az elért eredményeket, miként érdemes egyensúlyozni a tartalom, a linképítés és a manipulációk között, és mik azok a kritikus lépések, amelyek elengedhetetlenek a piaci dominanciához.