Közel egy évnyi felújítás és rengeteg munka után a 2013-as Scion FRS végre újjászületett, de a teljesítménye még bőven hagy kívánnivalót maga után. Ezúttal a fókusz a motor erejének növelésén van: kompresszor, nitró, különleges kipufogórendszer és további tuningalkatrészek kerülnek beépítésre, hogy a célul kitűzött 300 lóerőt elérjék.
A műhelyben folyamatosan akadnak kisebb-nagyobb problémák: gumicsövek elvezetése, alkatrész le- és felszerelése, ECU-csere, és minden, ami egy komoly tuning során előjöhet. Részletesen bemutatják a Jackson Racing kompresszor működését, az önálló olajozási rendszert, illetve azt, miként lehet a nitró befecskendezést a lehető legegyszerűbben integrálni a meglévő motorba.
Megjelennek a vezető tuningmárkák és a neveik mögött álló szakemberek is, akik saját megoldásaikkal járulnak hozzá a projekt sikeréhez. A nézők választ kaphatnak arra, mennyire bírja a gyári boxermotor a teljesítménynövelést, és figyelhetik, meddig feszíthetők a határok anélkül, hogy a gép végzetesen megsérülne.
A fő kérdés végig fennáll: vajon sikerül-e elérni a kívánt teljesítményt, és milyen kompromisszumok árán? Felmerülnek dilemmák a megbízhatóság, a tuning logikája és a projekt autózás öröme között, miközben a csapat végigkíséri a folyamatos építkezést, tesztelésekkel, visszaesésekkel és váratlan megoldásokkal.