A videó egy személyes élménybeszámoló egy londoni luxushotelben, a Savoy (Seavoy) Hotelben eltöltött éjszakáról. A látogató nem először jár itt, azonban most először próbálja ki a szálloda szállás részét is, és teljes mértékben saját tapasztalatai alapján értékeli a hotelt.
Az érkezés pillanatától kezdve kiemeli a szálloda lenyűgöző előcsarnokát, elegáns, olykor művészfilmeket idéző hangulatát, ugyanakkor kontrasztként rögtön észreveszi a szoba visszafogott, kissé modern, ám kopottas karakterét, méretét és a berendezési tárgyak állapotát. Felmerül a kérdés, hogy valóban megéri-e az ötcsillagos ár a minimum kategóriás szobák esetén is.
A vendég részletesen átvizsgálja a bekészített szolgáltatásokat, mint például a minibárt, az italokat, a szobai kényelmi eszközöket, utal a hiányzó kiegészítőkre, mint a fogadó üdvözlő csomag, tea mellé járó keksz vagy egyéb apróságok, amik egy drága hotelben elvárhatók lennének. Rámutat arra is, milyen apróbb logisztikai hibák vannak – például hová lehetne biztonságosan letenni a bőröndöt vagy miért nincsenek elegendő konnektorok a megfelelő helyeken.
A hotel többi részlegét is felfedezi: ellátogat a medencéhez, a fitnesz részleghez, illetve a világhírű éttermek egyikébe – például Gordon Ramsay River Restaurantjába és az American Barba – és külön figyelmet szentel a megosztó mennyiségeknek, áraknak, a szolgáltatás színvonalának, de konkrétumokat nem árul el a végső elégedettségről.
Emellett felvetődnek általánosabb kérdések is: mit várhat el egy vendég egy luxusszállodában legalacsonyabb árkategóriában? Mik a rejtett buktatók, melyeket a legtöbb promóció vagy pozitív vélemény elhallgat? Hogyan reagál a személyzet a véleményekre és panaszokra? A főhős összeveti a valós élményt a szálloda történelmével és marketingjével, és folyamatosan reflektál az őszinte vendégszemszög értékére.