Satoru Iwata korai inspirációit, különösen a „Game 31” nevű titokzatos számjátékot mutatja be ez a videó, amely egy szapporói metróállomáson található számítógépes terminálon volt elérhető az 1970-es évek közepén. Az alkotó a Nintendóra és Iwata karrierjére hatást gyakorló gyermekkori élmények felkutatására koncentrál, részletezve, hogyan ragadta meg Iwata figyelmét egy, a számokra és stratégiára épülő, első pillantásra egyszerű program.
A felvétel során szó esik arról, milyen információs ellentmondások vannak a történet különböző forrásai között, és hogyan lehet rekonstruálni a játék működését. A narrátor emellett bemutatja saját kísérletét a Game 31 újraalkotására Commodore 64-re, a 70-es évek hangulatát idézve: egyszerű grafika, alapszintű be- és kimenet, zöld terminálos kijelző hangulatával.
A videó érinti Iwata technológiai fejlődését—az első programozható számológépektől (HP67), Commodore PET számítógépen át a HAL Laboratory és a Nintendo induló játékcímekig, valamint kitér arra, hogy milyen egyedi (gyakran matematikai vagy stratégiai) mintázatok rejlenek a látszólagos véletlenszerűség mögött a játék algoritmusában.
Felmerülnek olyan kérdések is, mint például hogy milyen gépeken futott az eredeti Game 31, tényleg volt-e 30 másik játék a rendszerben, vagy csak egyedi névadásról volt-e szó, illetve vajon mi motiválta a fiatal Iwatát arra, hogy játékosként továbblépjen: saját játékok fejlesztésére.