A Samsung legújabb szoftverfrissítésével kapcsolatos változásokat észlelhetnek a Galaxy okostelefonok felhasználói, mivel három fontos funkció eltűnt a Samsung Members alkalmazásból. Felmerül a kérdés: miért szűntek meg ezek a lehetőségek, amelyek sokak számára megszokott és hasznos eszközök voltak a készülék kezelésében?
A videó kitér arra, hogy a korábban elérhető „Termékeim” és „Regisztráció”, valamint a szervizidőpont-foglalás lehetősége teljesen megszűnt az alkalmazás támogatási felületén. Ennek okai többféleképpen magyarázhatók, de a részletek nem teljesen egyértelműek, főleg a garanciainformációk eltűnésével kapcsolatban.
Felvetődik az is, hogy ezek után hogyan lehet majd a garanciaügyeket, illetve a személyes termékinformációkat elérni és menedzselni, illetve milyen alternatívák születnek ezek helyett. Szóba kerül, hogyan befolyásolja mindez a felhasználói élményt, és hogy érdemes-e frissíteni az appot, hogy elkerüljük a hibajelzések megjelenését.
A beszélgetésben előkerülnek újabb Samsung termékek és a béta programok körüli aktuális problémák is – ezek főként a Galaxy Watch-ok és egyes telefonmodellek béta szoftverével kapcsolatosak, valamint felmerül, hogy várhatóan mikor lesznek elérhetők a főbb frissítések egyes modellekre.