Marc Benioff, a Salesforce vezérigazgatója részletesen beszél a cég meglepően jó negyedéves eredményeiről, amelyeket a vártnál jobb értékesítési adatok és sikeres devizagazdálkodás segített. Kiemeli, hogy a vállalat 400 millió dollárral emeli meg az éves előrejelzését, ami a jelenlegi gazdasági környezetben kivételes bizalmat jelez.
Egyik kiemelt téma, hogy az ügyfelek egyre többet költenek az Agent Force és a Data Cloud termékekre; már több mint 8000 Agent Force ügyféllel rendelkeznek, akik közül jelentős szám havonta fizető ügyfél. Szó esik arról is, mennyire kiemelkedően működött a rendszerük a latin-amerikai piacon, például a Fellowella nevű vállalat kolumbiai leányvállalatánál, ahol WhatsApp-integrációval vezették be a szolgáltatást.
A beszélgetés másik súlypontja az Informatica 8 milliárd dolláros felvásárlása, amely új szintre emeli a Salesforce adatintegrációs és mesterséges intelligencia stratégiáját. Felmerül a kérdés, hogy ez a nagy akvizíció mennyire befolyásolja a cég korábban keményen felépített nyereséghányadát, illetve mit jelent a „Svájca az adatoknak” státusz elvesztése az Informatica függetlensége miatt, főként olyan partnerekkel való kapcsolatokban, mint az Oracle vagy az AWS.
Ezek az izgalmas témák különösen aktuálisak a digitális transzformáció és az AI-fókuszú vállalati stratégia világában, érintve az adatintegráció, mesterséges intelligencia és pénzügyi célkitűzések területeit.