Három videojátékok világában jártas műsorvezető kibeszéli az Expedition 33 című, közelmúltban megjelent, nagy visszhangot kiváltó szerepjátékot. A beszélgetés bevezető része könnyed anekdotákkal és személyes tapasztalatok megosztásával kezdődik, szóba kerül például az NPC-k megalkotásának művészete, a karakterek hátterének összefüggése, és hogy a játék fejlesztői miként tudtak egyedi francia hangulatot teremteni.
Több érdekes kérdés is felmerül, például hogyan hatott a „festett világban” játszódó történet az élményre, mennyire működik a veszteség és a gyász témaköre videojátékos keretek között, és mennyiben változtatja meg a világ megítélését az, hogy a karakterek valójában egy festmény szüleményei. A szereplők megvitatják, hogy nekik mennyire sikerült kötődniük a főhősökhöz, vagy éppen miért érezték néhol „nem valóságosnak” az eseményeket. Szó esik még arról is, hogy a játék mennyivel kínál többet egy hagyományos JRPG-hez képest, milyen újdonságokat rejt a harcrendszer, és hogy mennyire mérvadó tényező egy kiemelten alacsony játékár a piacon.
A kerekasztal tagjai kitérnek a játékmenet, a tervezés és a kezelhetőség kihívásaira is, például a térkép vagy napló hiányára, a hatalmas mennyiségű választható képességre, illetve a harc mechanikájának újszerűségére. Néhányuk szerint különlegesség az, hogy mennyire a játékos ügyességén múlik, ki mennyire halad gyorsan: a ritmusérzék és reflexek ugyanolyan fontosak, mint a statisztikák fejlesztése. A beszélgetés során olyan témákat is boncolgatnak, mint a modern RPG-k hosszúsága, a történet komplexitása, a fejlesztői csapat mérete és a kisebb költségvetés előnyei.
Felvetik, milyen lehetőségei lennének egy esetleges folytatásnak, hol léphetne előrébb akár játékmenetben, akár sztoriban a Sandfall Stúdió, és végül összevetik a játékot az aktuális nagyobb RPG-megjelenésekkel is, mint például a Metaphor, a Final Fantasy 16, vagy a 7 Rebirth.