Egy rejtélyes új Rotor csoport készlet fotói szivárogtak ki, amelyek meglepetést és izgalmat keltettek a kerékpáros közösségben. A képek négy fő alkatrészt – első és hátsó váltót, fékkarokat és féknyergeket – mutatnak be, különleges részletekkel, mint a karbon elemek, elektronikus váltás, hidraulikus rendszer és feltűnően alacsony tömeg. A dizájnról és hitelességről, valamint a Rotor Uno előzményeiről is élénk vita alakult ki.
Emellett szóba került a Rapha márka kivonulása az EF csapat támogatásából, helyét az Assos veszi át. A műsorban arról gondolkodnak, mennyire befolyásolta a Rapha az elmúlt évek bringás divatját, és vajon az Assos tud-e hasonló kreatív irányt mutatni, vagy teljesen más stílust hoz be.
A testtömeg és a teljesítmény témáját is boncolgatják: Demi Vollering Tour de France utáni interjúiban mindent elárasztanak a súlyával kapcsolatos kérdések, miután riválisa, Pauline Ferrand-Prévot nyíltan beszélt a verseny előtti testsúlycsökkentéséről. A beszélgetés során érintik a profi és amatőr sportolók közötti különbségeket, az extrém súlymenedzsment kockázatait, a médiának az ilyen témákban betöltött szerepét, és hogy mindez hogyan hat a kerékpáros közösség egészségére, önképére. Személyes tapasztalatokkal is gazdagítják a diskurzust.
Felmerül egy nagyszabású DT Swiss karbon kerék visszahívás is, láthatjuk a közösségi média trendek és „influenszer kultúra” hatását a bringázásra, sőt, egy hallgatói visszajelzés kapcsán még az is kiderül: valaki Kanadából a műsorhoz való kötődése miatt nevezte el gyermekét. Végül humoros ajándékozás, sisakpróba és néhány szokatlan versenydíj (mint a 100 kg lazac) is színesíti a beszélgetést.