Két sci-fi ikon, a Terminátor és a Robocop, rövid időn belül meghódította a mozikat a ’80-as években, és a műfaj új hullámát indították el összetett történetvezetéssel és akciójelenetekkel. Ez a két univerzum idővel képregényben is összetalálkozott, amiből több videójáték is készült. Ezek közül néhány mára klasszikussá vált, míg másokat a legtöbb rajongó inkább elfelejtene.
A különböző platformokra megjelent játékverziók egészen eltérő minőségűek. Egyes konzolokon hiányzik a megszokott brutalitás és hangulat, míg más változatok izgalmas újításokkal, például vérrel, magasabb grafikai színvonallal vagy egyedibb játékmenet-elemekkel próbálnak kitűnni. A Game Boy port például erősen kritikus fogadtatást kapott, míg a Sega Game Gear és Master System kiadások meglepően jól sikerültek. Érdekes kérdés, hogyan tudott néhány 8 bites változat egyes 16 bites verziók fölé kerekedni minőségben.
Külön figyelmet érdemel a Sega Mega Drive-os verzió, amely grafikában, játékmenetben és hangulatban is a csúcsot jelentette, néhány apróbb hibától eltekintve. Mindez felveti a kérdést: miért sikerült egy adott platformon megkomponálni a tökéletes hangulatot és mechanikát, míg más gépeken ez elmaradt? A prototípus szintű NES verzió is szóba kerül, amely sosem jelent meg hivatalosan, mégis érdekes betekintést ad a fejlesztési folyamatokba és abba, hogy mi válik végül klasszikussá, és mi marad elfeledve.










