Ebben az áttekintésben egy újdonságnak számító konzol, a Hyperkin Retron GX kerül a középpontba, amely a TurboGrafx-16 és PC Engine játékokat képes futtatni. Az eszköz kompakt, könnyen kezelhető, és lehetőséget biztosít akár az eredeti kontrollerek, akár modern USB-s vezérlők használatára is.
Fontos kérdésként merül fel, hogy miért jelenik meg most egy ilyen típusú konzol, különösen annak fényében, hogy nemrégiben jelent meg a drágább, de fejlettebb, FPGA-alapú Analogue Duo is. Ez az összehasonlítás végigkíséri a videót, főként árban és funkciókban kiemelve a különbségeket.
Részletesen szó esik a Retron GX használhatóságáról és néhány kompromisszumáról: a vezérlő ergonómiájáról, a képi beállításokról, valamint arról, hogy milyen élményt nyújtanak a különböző játékok ezen a rendszeren. Felmerül, hogy egyes PC Engine játékok nem futnak megfelelően, illetve némi hangkésés és színkülönbség is észrevehető az emuláció során.
Több érdekes kérdés kerül terítékre: Kiknek szól ténylegesen ez az eszköz? Mennyi kompromisszumot vállalhat egy gyűjtő, aki olcsóbb alternatívát keres? Lehetséges-e, hogy szoftverfrissítéssel javítják a felmerült hibákat? A videó ezek mentén veti fel a döntési dilemmákat és a lehetséges fejlesztések szükségességét a Retron GX kapcsán.