Russ, a Retro Gamecore csatorna készítője, mesél a Retroid Pocket Mini képernyőcseréjének történetéről és a készülék problémás indulásáról. A készülék megjelenésekor sokakat elbűvölt a kisméretű, mégis erős hardver, de a kijelző testhez viszonyított aránya, nagy keretei és a bejelentett, de problémás képfelbontás számos felhasználónak csalódást okozott. Különös figyelmet kapott a készülék által jelentett és ténylegesen megjelenített felbontás közti eltérés, amelyet a közösség derített fel valójában.
A videó bemutatja, hogyan bukkantak rá a felhasználók arra, hogy a Retroid Pocket Mini belsőleg ugyanazt a panelt használja, mint a Retroid Pocket Classic és az Ineo Pocket DMG, de a képernyő méretét szoftveresen és hardveresen is visszafogták. Ez okozta a skálázási anomáliákat, amelyek miatt a játékok és grafikai elemek furcsán jelentek meg.
Részletesen ismertetésre kerül a gyártó reakciója, visszahívási és visszavásárlási gyakorlata, melyet a közösség nyomására módosítottak, végül egy új képernyőcserével próbálták orvosolni a helyzetet. Az új panel szinte teljesen kitölti a készülékházat, javítva a vizuális élményt és szélesebb körű kompatibilitást nyújt több rendszerrel. Russ saját tapasztalatain keresztül bemutatja a csere folyamatát, a szükséges eszközöket és a buktatókat, kiemelve a Ribbon kábelek törékenységét és az Android 13 telepítésének menetét is.
Az átalakítás utáni bemutatóban összehasonlítja a régi és új kijelzőt, kiemelve, hogyan javít az élményen, és milyen lehetőségeket nyit meg többek között a különböző retro konzolok emulációban. Egyedi színösszeállításokat is bemutat, illetve ötleteket vet fel a készülék lehetséges továbbfejlesztésére — többféle processzorral, árkategóriában vagy színváltozatokkal.
A videó olyan izgalmas kérdéseket feszeget, mint hogy miként alakítja a közösségi nyomás a gyártói döntéseket, milyen veszélyekkel jár a túlzott kompromisszumkeresés egy retro kézi konzol esetében, és mi lenne a legjobb irány egy jövőbeli „Retroid Pocket Mini 2” számára.