A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 41 perc

Retroid Dual Screen: Új perspektívát nyit a kézikonzolok világában

A Retroid kézi konzolok új, két kijelzős kiegészítője számos izgalmas lehetőséget kínál, miközben érdekes kihívásokat is felvet a játékélmény, a szoftveres támogatás és a technikai kompromisszumok terén.

Különleges, két kijelzős kiegészítőt mutat be a videó, amely a Retroid kézi konzolokhoz készült. A Retroid Dual Screen nevű eszköz lehetőséget nyújt egy második 5,5 hüvelykes, 1080p OLED kijelző rögzítésére, amelyet több Retroid kézikonzol tetejére lehet illeszteni. Részletesen bemutatásra kerül a kiegészítő felépítése, az illesztés különböző modellekhez, a színek, valamint a kiegészítő súlya és használhatósága.

Alaposan górcső alá kerül, hogyan támogatják a különféle készülékek (például a Retroid Pocket 5, Pocket Mini, Pocket 4 Pro, valamint néhány más gyártó, mint az Odin 2 Mini vagy az Ambernick RG47M) ezt a modult, és mik a különbségek a használatban, például a portok elhelyezkedése vagy a gombok elérhetősége szempontjából. Érdekes kérdések merülnek fel a kompatibilitás, a szoftveres támogatás és az egyedi beállítási lehetőségek kapcsán.

Különös hangsúlyt kap a multitasking, vagyis az, hogy miként lehet alkalmazásokat külön-külön megnyitni a két képernyőn, illetve milyen lehetőségeket kínál ez például játék közbeni böngészésre vagy YouTube-nézésre. A videó kiemeli, hogyan lehet emulátorok esetén két kijelzőt használni, különösen a Nintendo DS, 3DS, PSP vagy Wii U játékoknál, és milyen trükkökre, speciális beállításokra van szükség ehhez.

Felmerülnek olyan problémák és kérdések, mint a bemeneti késleltetés (input lag) a felső kijelzőn, a megnövekedett energiafogyasztás, illetve a kiegészítő tartóssága. A szerző különféle teszteken demonstrálja a késleltetés mértékét, az akkumulátor merülését, valamint a csatlakoztatás buktatóit. Megvitatja, hogyan érinti mindezt az emuláció és az Android platform általános működése is.