Ebben a videóban Russ az új Retroid Pocket Dual Screen Attachment legfrissebb fejlesztéseit mutatja be, különös hangsúlyt fektetve a bemeneti késleltetés (input latency) korábbi problémáira és azok javítására. Megismerhetjük, hogy a hardver új firmware-frissítése miként javította a két képernyő közötti késleltetést, valamint milyen egyéb változtatásokat eszközöltek a felhasználói élmény javítása érdekében.
Az összeállítás kitér a frissített dual screen kiegészítő mechanikai részleteire, például a szalagkábelek használatára, a különböző színopciókra, és hogy ezek miként illeszkednek a fő eszközhöz. Megvizsgálja a kompatibilitási kérdéseket is, kiemelve, hogy a legújabb szoftverfrissítés hogyan befolyásolja a különféle készülékeken való felhasználást, például a Retroid, Odin 2 Portal vagy akár a Steam Deck esetében.
Különös figyelmet kap az emulációs élmény, ahol különböző játékok és rendszerek (pl. Nintendo DS/3DS, RetroArch) segítségével részletes tesztek készülnek a két kijelző közötti késleltetésről. Az eredmények bemutatják, hogy bizonyos helyzetekben akár a felső kijelző gyorsabb reakcióidővel bírhat, mint az alsó, ami meglepő következtetésekhez vezet.
Felmerülnek olyan további kérdések, mint az akkumulátor élettartamát érintő változások, vagy például a hangerő kezelése a dual screen használata közben. A multitasking lehetőségek, több alkalmazás egyidejű futtatása és a hangkeverés hiánya is fókuszba kerül. A videó végén előrevetítik a közelgő új tartozékokat (pl. XL attachment) és a még hátralévő kompatibilitási teszteket.