A
A

UMA hamarosan bemutatkozik

  • Angol
  • Magyar
  • 13 perc

Retro rendőrszimuláció árkád akcióval: A ‘The Precinct’ bemutatója

A 'The Precinct' különleges, árkád elemekkel vegyített rendőrszimulációjával és retro hangulatával egyedi krimiélményt kínál, miközben kérdéseket vet fel a rendőrjátékok szabadságáról.

A ‘The Precinct’ első pillantásra klasszikus, régi iskolás nyomozós játékokat idéz, de sajátos és már-már szürreális krimiélményt kínál. A program különös egyensúlyt teremt a rendőrségi rutin és a váratlan káosz között, miközben könnyed, árkád lövöldözős és autós üldözős játékmenetre épít.

A főhős mindennapi szolgálata során XP-t gyűjt az elkövetők elfogásával és bizonyítékok összegyűjtésével, amely lassan előre viszi a történetet. Bár a történetvezetés kevésbé hangsúlyos, és inkább klasszikus karaktertípusokat vonultat fel, az alkotók ironikus, néhol már-már modelles beállításokban mutatják be a szereplőket, miközben a 80-as éveket idéző látványvilág is hozzájárul a játék egyedi hangulatához.

A játékot egy szokatlan, tematikus rendszer vezérli: minden egyes nap szolgálattípus szerint dől el, milyen események és kihívások várnak a játékosra: járőrözés, gyorshajtók ellenőrzése vagy járókelők zaklatása miatti intézkedések. Simulációs elemek és árkád akció ötvöződnek dinamikus időbeosztással, mellékküldetésekkel és hirtelen előtörő, nagy volumenű akciókkal, például komoly lövöldözésekkel és üldözésekkel.

Bár a történet nem túl fordulatos, és a karakterek is ismerős archetípusok, izgalmas kérdéseket vet fel a rendőrségi munka szimulálása kapcsán. Vajon hogyan lehetséges játékosként eligazodni a rendőrségi szabályrendszerben? Mennyi szabadságot és káoszt engedhetünk meg egy rendfenntartó szimulációban úgy, hogy az ne váljon unalmassá vagy túlságosan bonyolulttá?