A Center for Computing History múzeum éjszakai hangulatában három résztvevő – Adrien, Kathy és Will – próbálja ki a Sega SG-1000 konzolhoz készült Graphics Tablet rajztáblát, amelyet a nyolcvanas évek elején adtak ki. Az eszköz egy üvegtáblával és speciális tollal működik, amelyet a résztvevők meglehetősen nehezen tudnak kezelni: a vonalak gyakran nem úgy jelennek meg, ahogy szeretnék, és a színek sem pontosak a modern képernyőn.
Az este folyamán Pictionary-t játszanak, ahol a cél, hogy a többiek kitalálják, mit rajzol a játékos. Az alkotások és a találgatások során egymást érik a vicces félreértések – nemcsak a technika miatt, hanem az önkritikus humor és a rajzkészség hiánya miatt is. A résztvevők többször is rámutatnak, mennyire nehéz pontosan ábrázolni valamit ezen a retró eszközön.
A próbálkozások során érdekes kérdések vetődnek fel: Vajon mennyire befolyásolja a technikai korlát a kreativitást? Hogyan változik a digitális rajzélmény a fejlettebb eszközökön? És mik a kihívásai annak, amikor mai képernyőre csatlakoztatnak egy közel 40 éves hardvert?
Az elhangzó találós kérdések, színes anekdoták és az eszköz sajátosságainak bemutatása izgalmas és nosztalgikus betekintést nyújtanak a videó- és rajzjátékok hőskorába. A szereplők közti laza, baráti légkör végig meghatározza a hangulatot.