A Commodore 64-re 1991-ben megjelent WWF Wrestlemania játék különös utazást jelent a korai videojátékos pankráció világába. Itt ‘nadrágos harcosok’ mérkőznek meg ikonikus karakterekkel, miközben a játékosok nosztalgikus joystick-zsonglőrködést végeznek a győzelem reményében.
A választható birkózók – mint Hulk Hogan, Ultimate Warrior vagy British Bulldog – sajátos mozdulataikkal és személyiségükkel színesítik a játékmenetet. Az ellenfelek sora sem kevésbé izgalmas: Mr. Perfect, Warlord vagy épp Mounty mind-mind emlékezetes kihívást jelentenek.
A meccsek során minden a gyors reakciókról, ügyes joystick-kezelésről és a legendás, túlzó pankrációs stílusról szól. Helyet kap a grafikailag eltúlzott, karikatúra-szerű stílus és a tipikus, játéktermi hangulat is. Vajon mennyire vetekszik a játék az élő birkózós élménnyel, és sikerül-e visszaadnia az 1980-as és 1990-es évek pankrációs lázát?
Felmerül a kérdés: mennyire volt elfogadott a joystick-waggler stílus, és miképpen hatott a játékélményre? Emellett szóba kerül a nosztalgia ereje és a műfaj rajongótáborának titka is. Vajon mennyire volt korszakalkotó ez a digitális bunyó korában?