Az epizód az aktuális retro gaming hírekkel indít, ahol a műsorvezetők nosztalgikus eszmecserét folytatnak a BBS rendszerekről, a Commodore és a Mega 65 körüli új fejlesztésekről, valamint arról, hogyan él tovább a retro közösség online fórumokon és Discordon.
Sega is helyet kap a hírekben: bemutatják a frissen nyílt és tervezett, márkázott Sega boltokat Sanghajban és Tokióban, illetve az ehhez kapcsolódó nosztalgiát és merchandising hullámot. Mellette szó esik a Sega brit központjának költözéséről és annak korábbi ikonikus Sonic-maszkotjáról is.
A podcast egyik különlegessége, hogy új, eredeti shootert fejlesztettek a Vectrex konzolra, amit egy veterán, nagynevű fejlesztő alkotott, aki például a Max Payne-en és az Alan Wake-en is dolgozott. Részletezik, hogyan hat a hardveres kötöttség az ilyen, modern homebrew projektekre.
Kitekintenek a gyűjtői közösség aktuális problémáira, például a GameCube WaveBird kontroller elveszett vevőegységeinek pótlására készült filléres DIY megoldásra.
A fő interjúban Stuart Maine játéktervező és könyvszerző beszél pályafutásáról, és hogy milyen utat járt be a Bullfrog-tól (Theme Hospital, Dungeon Keeper QA), a Psygnosisnál töltött éveken át az FPS műfaj fejlődésének feldolgozásáig két kötetben (I’m Too Young to Die, Hurt Me Plenty). Maine feleleveníti a PS1 korszakának brit stúdióéletét, ki nem adott projekteket, és betekintést ad a robbanásszerűen fejlődő FPS színtér kulisszatitkaiba.
Az interjú során felvetődnek a következő kérdések: hogyan fejlődött a first person shooter műfaj, milyen szerepe volt a moddingnak, mennyire tértek el a PC-s és konzolos FPS-ek, mitől lettek kiemelkedőek bizonyos évtizedek játékai, illetve milyen kreatív hatással vannak a kelet-európai fejlesztők és a műfaj keveredései.