Az összeállítás középpontjában a Renault 5 Turbo 3E áll, amely egy elektromos meghajtású, rendkívül sportos és feltűnő prototípus. Ez az autó a klasszikus Renault 5 Turbo előtt tiszteleg, ötvözve a múlt ikonikus megjelenését a modern elektromos technológiával és teljesítménnyel.
A bemutató során szó esik a külsejéről, amely szélesített sárvédőkkel, szénszálas karosszériával és látványos szellőzőkkel idézi fel a legendás előd karakterét. A dizájn új értelmezése mellett kitérnek a hajtásláncra is: két, kerékagyba épített elektromos motor, 540 lóerő és 70 kWh-s akkumulátor, melyek dinamikus vezetési élményt ígérnek, ráadásul fejlett drift asszisztenssel és hidraulikus kézifékkel.
A belső tér különlegességeit szintén részletesen bemutatják: digitális kijelzők, személyre szabható kárpitok, színre fújt bukócső, sportülések és az Alpine A110-ből ismerős részletek mind fokozzák a sportos, játékos hangulatot. Az autó prototípus mivolta jól érzékelhető, de már most is jól kezelhető és meglepően könnyű a bonyolult, kanyarokkal teli corsicai hegyi utakon.
Eközben felmerülnek kérdések az elektromos autók sportosságáról, valamint a modern technológiák és klasszikus formák közös jövőjéről. A tesztkör alatt egy tapasztalt ralipilóta vezeti az autót, így betekintést kapunk, miként boldogul a Turbo 3E a szűk, kanyargós szakaszokon, és milyen potenciál rejtőzik benne a rajongók számára.