Remy egy szigorúan elzárt ország, Hadia határainál tér vissza, hogy gyermekkori emlékeit kutassa. Az egykor kisfiúként csempészett gyermek most felnőttként tér vissza, hogy családi titkok nyomába eredjen, miközben a területet belső konfliktusok és szokatlan, természetfeletti események sújtják.
A leírás bemutatja, hogyan ötvöződnek a rejtélyes, fejtörőkhöz kapcsolódó játékmenet és az akcióharc, ahol titokzatos, emberformájú lények fenyegetik a főhőst. Ezek a lények kizárólag speciális fegyverekkel sebezhetők, így különleges eszközök használatára is szükség lesz, például egy többfunkciós drónra, amely segíti a felfedezést és a harcokat.
A történet során nem kínálnak részletes útmutatót, a játékos döntései és nyomozása határozzák meg, merre indul tovább, miközben időről időre újabb rejtélyek, ősi romok, családi múlt titkai és a háború okozta traumák tárulnak fel.
Vajon hogyan kapcsolódik össze a múlt, a polgárháború és a természetfeletti események láncolata? Milyen veszélyek várnak a felfedező útra indulókra Hadia sötét titkai között, és mennyire alakíthatók a történet a játékos választásai által? Az előzetes betekintés ezekre a kérdésekre sejtet választ, miközben a játék mechanikája és hangulata is jelentős hangsúlyt kap.