A ResortPass vezérigazgatója, Michael Wolf egy új üzleti modellről beszél, amely lehetővé teszi, hogy vendégek – akár helyiek, akár utazók – napijegy megvásárlásával élvezhessék a szállodák wellness szolgáltatásait, wellness részlegét vagy éppen a medencét, anélkül hogy éjszakára megszállnának. Ezzel egy eddig szinte kihasználatlan bevételi forrást teremtenek a szállodaiparban.
A beszélgetés során felmerül, hogyan lehet a szállodaiparban a légitársaságok példáját követve extra szolgáltatásokat monetizálni. A hotelmárkák és a ResortPass együttműködésének köszönhetően már több mint 2200 szálloda kínál ilyen napijegy-alapú élményeket, különböző árakat és szinteket kínálva, a hétköznapokon elérhető szállodáktól a luxusig.
Érdekes kérdésként vetődik fel, mennyire lehet ez a modell márkaerősítő vagy éppen kockázatos a szállodák számára, és kik a célcsoportok: helyiek, az Airbnb-ből kijelentkezők vagy üzleti utazók, akik csak néhány órára szeretnének felfrissülni egy napközbeni szobában.
Michael Wolf részletesen beszél az iparági technológiai újításokról, például a dinamikus árazás bevezetéséről a szállodai szolgáltatások területén, valamint a ResortPass saját fejlesztésű szoftveréről. Kitérnek arra is, hogyan változnak a szezonalitási trendek, és mi teszi ezt a vállalkozást egyszerre izgalmassá a vendégek és a hotelszektor számára.
A beszélgetés utolsó részében szó esik arról, milyen fontos, hogy a csapat valóban kiváló és sokszínű szakemberekből álljon össze, valamint hogy a fogyasztók oktatása és a kategória megteremtése kulcskérdés a ResortPass számára.