Középpontba kerül egy különleges, kevéssé ismert játékkonzol, a Koiei Pasogo, amelyet a ’90-es évek közepén Japánban dobtak piacra. Ez az eszköz kizárólag a go társasjátékra specializálódott, és meglepően nagy kijelzővel, valamint PC-architektúrával rendelkezik, ami akkoriban szokatlan újításnak számított.
Részletesen szó esik a konzol felépítéséről, megjelenéséről, kezelhetőségéről és a hozzá kiadott szoftverekről – például oktatóprogramokról, mesterséges intelligencia elleni mérkőzésekről és interaktív játékkrónikákról. Felmerül a kérdés, miért volt többszörösen drágább más hordozható konzoloknál, és mennyire érte meg az árát azokhoz képest.
A videó betekintést enged a hardver működésébe is: szó van a kijelző helyreállításának bonyodalmairól, polarizáló rétegek cseréjéről, a konzol belső alkatrészeiről és néhány tervezési kompromisszumról. Kiderül, milyen kihívásokat rejt egy ritka, speciális eszköz javítása és hogy milyen lehetőségek rejlenek a konzol teljesítményében.
Olyan kérdések is felvetődnek, mint az, hogy vajon mekkora igény lehetett egy játékot játszani képes, ugyanakkor rendkívül erős hardverrel szerelt gépre, valamint mi az, ami miatt a Koiei Pasogo végül mégis ismeretlen maradt a játékkonzolok történetében.