A rejtélyes hangszalagkészítő kilétét próbálja felfedni a Game Theory epizódja. A történet középpontjában egy sötét, gyermekbarát műsorként induló játék, az Amanda the Adventurer áll, melynek hátterében egy még baljósabb narratíva bontakozik ki. Ebben a világban a Hamlin Entertainment manipulációja és titokzatos céljai állnak a középpontban, amelyek a középkori Hamlin város legendájára reflektálnak.
Az eseményekből kiderül, hogy Rebecca, a főszereplő eredeti személyazonossága, már régóta veszélyben van, amikor is becsapták, és a műsor részévé vált. A központi témák között szerepel a hűség elárulása, az identitás elvesztése, valamint a gyermekek titokzatos eltűnése és bezárása a műsor univerzumába.
A játék demójában sajátos, szimbolikus tárgyak keresése során titkos jelentések és kulturális utalások tárulnak fel: a tönkrement tárgyak vagy szimbolikus lények az elhagyatottság, elveszettség és az erőtlen vergődés érzését idézik meg. Az elbeszélő rámutat arra, hogy minden apró részlet – a széttaposott zoknitól a szikrázó vezetéken át a háromablakos ajtóig – jelentőséggel bírhat Rebecca sorsával kapcsolatban.
A háttérben felvetődik egy fejlett háttérhatalom — Hamlin Entertainment —, amely egy több generációra visszanyúló titkos kultuszhoz hasonló, és amely gyermekek lelkét csapdába ejtő műsorokat működtet. A szereplők minden egyes mozdulatukban a szabadság és a megváltás lehetőségét keresik, miközben újabb kérdésekkel szembesülnek: Ki áll az egész mögött valójában? Meg lehet-e még menteni Rebeccát? Mi a jelentése a titkos felvételeknek, és milyen összefüggés van a középkori legendák, a démonok és a modern horror között?