Louise Blaine, a Blumhouse Games kreatív vezetője, ezúttal a Crisol: Theater of Idols világában bemutatott ellenségekre világít rá. A bemutatott ellenségek, az úgynevezett aiadosok, hátborzongató módon elevenednek meg a spanyol vallási ikonográfia szobrocskáiból inspirálódva.
A fejlesztőcsapat nemcsak faalapú lényeket képzelt el, hanem más építészeti és vallási tárgyakat is életre keltett – kőszobrokból tankszerű óriások, olajfestményekből nyálkás szörnyek, míg az óriás viaszgyertyák olvadékából a Theios nevű, tüzesszárnyú démonok születtek.
Különleges szereplő Dolores is, aki nem csupán ellenfélként, hanem a játék egyik főbb karaktereként jelenik meg, legendás háttértörténettel és sajátos támadási mintákkal. Az ellenségtípusok lenyűgöző változatossága spanyol kulturális motívumokból és vallási hagyományokból merít.
Felmerül a kérdés, hogy a játékosok miként tudnak majd megbirkózni ezekkel a szokatlan, halhatatlannak tűnő lényekkel, és hogyan befolyásolja mindez a Crisol: Theater of Idols történetét és játékmenetét.









