Az első részben a videó bemutatja, hogyan fut a Red Dead Redemption mobil verziója különböző eszközökön – iPhone-on, iPaden és Android készülékeken. A készítő korábbi élményeiről is szó esik, beleértve, mennyire régóta kedveli ezt a játékot, és milyen kihívásokkal kellett szembenéznie az olcsóbb Android készülékeken történő futtatás közben.
Ezután a különféle csúcskategóriás és középkategóriás eszközök tesztelése következik. Megvizsgálásra kerül, hogyan befolyásolják a hardveres tulajdonságok (például különböző Snapdragon és Apple chipek) a játék teljesítményét, és milyen grafikai beállítások érhetők el a különböző eszközökön. Szóba kerülnek az FPS-korlátok és a különböző grafikai módok, valamint az, hogyan tudják a felhasználók testre szabni az élményt, például mozgáselmosással és felbontás-skálázással.
Különösen érdekes szempont, hogy a játék mentései Netflix-fiókon keresztül szinkronizálhatók az eszközök között, lehetővé téve a zökkenőmentes váltást iOS és Android között. Felmerülnek olyan kérdések is, mint a nagyobb teljesítményű eszközökön elérhető beállítások esetleges bővítése, vagy hogy várható-e a közeljövőben magasabb képfrissítési frekvencia támogatása.
A teszt során összehasonlítják az iOS és az Android optimalizációját, illetve érdekességként felmerül, mennyivel gördülékenyebb az élmény bizonyos csúcskategóriás eszközökön. A szerző kíváncsi arra is, hogy más felhasználók milyen eszközökön próbálták a játékot, és mik a tapasztalataik.










