Exkluzív betekintést kapunk az RTX 5090-nel szerelt 16 hüvelykes Razer Blade laptop korai példányába. A tapasztalatokat több játékon keresztül vizsgálják, mint például a Blacksmith Wukong, a Hogwarts Legacy, a Cyberpunk és a Marvel Rivals. Kiemelkedik, hogy ezek a címek mennyire különböző módon terhelik a hardvert, illetve mennyire érzékenyek a bemeneti késleltetésre és a vizuális minőségre.
Fókuszba kerül az Nvidia vadonatúj DLSS4 technológiája, különösen a többképkockás (multiframe) generáció, amely jelentős teljesítménynövekedést hozhat. A szerző részletesen beszél arról, hogyan működik ez a funkció lassabb és gyorsabb tempójú játékokban, és milyen hatása van a játékélményre, főként az input lag szempontjából. Vizsgálat tárgya az is, hogy milyen kompromisszumokat jelent a maximális frissítési ráta elérése a válaszidő rovására különböző típusú játékokban.
Az új laptop és a DLSS4 Transformer modell szemléltetése során szó esik a képminőség javulásáról, a technológia előnyeiről és néhány jelenlegi hiányosságáról is. Felvetődik a kérdés: miként hangolhatók ezek a fejlesztések különböző felhasználói igények mentén, és valóban minden esetben hasznos-e a frame generálás? Felmerül továbbá, hol húzódik meg a határ, amikor a vizuális előnyök már a játszhatóság rovására mennek.