Az első Raising Cane’s étterem történetét ismerhetjük meg Todd Graves, az alapító vezetésével. Elmeséli, hogyan épült meg a hely eredeti, szerény struktúrája, milyen kreatív ötletek (például a murális falfestés vagy a diszkógömb) születtek a kezdeti években, és milyen jelentőséggel bírnak ezek az ikonikus elemek a lánc mai arculatában.
A beszélgetés során szó esik arról is, hogyan alakult a menü az évtizedek során, mennyire fontos számukra az egyszerűség és a kiváló minőség megőrzése, valamint, hogy miért tartják ennyire letisztultnak az étlapot. Kitérnek arra is, hogyan segítették barátok, családtagok és lelkes támogatók a kezdeti időszakban az étterem felépítését, valamint hogyan vált a hely közösségi és kulturális központtá a Louisiana State University kampuszán.
Érdekes betekintést kapunk abba is, hogyan épült fel a Raising Cane’s márka: milyen filozófia mentén választanak ikonikus tárgyakat vagy motívumokat, és hogyan lehet a hiteles és „organikus” marketingstratégia alapja a valódi rajongók és közismert hírességek közötti barátságoknak. Megjelenik Post Malone együttműködése is, ahol az énekes saját dizájnú éttermeket kapott, illetve szóba kerül több más világsztár szerepvállalása is.
Felvetődnek olyan kérdések, mint: hogyan tart fenn egy gyorsétteremlánc a minőséget, miközben bővül; mire van szükség ahhoz, hogy egy cég minden egységében ugyanaz a kultúra és minőség jelenjen meg; és milyen szerepe lehet a személyes vezetésnek és a példamutatásnak a sikerben. Szóba jönnek a vállalati értékek, az alkalmazottak motiválásának eszközei, illetve a terjeszkedés, márkaépítés nehézségei is.