Klasszikus szerepjátékokra fókuszál ez az epizód, amely az 1980-as évek Commodore 64-es világába kalauzol. A főbb témák között szerepel a Questron 1 és 2 című játékok történeti háttere, fejlesztőik, valamint a játékmechanikák újszerűsége a korabeli RPG-hez képest.
Érdekességként szó esik arról, hogyan váltak ezek a címek meghatározóvá kiadójuk, az SSI számára, és miként kapcsolódik a Questron szellemi öröksége az akkori népszerű Ultima sorozathoz. Felmerül a szerzői jogi vita kérdése is, amikor a fejlesztők az Ultima alkotásától merítettek inspirációt, és hogy emiatt külön kredit kapott az eredeti Ultima tervezője.
Az epizód rámutat a játékok egyediségeire, mint például az egyszerűsített karakterfejlesztésre, a joystickos vezérlésre és a kaszinómódok jelenlétére. Kiemeli a történet szerepét, a loot-alapú előrehaladást, valamint az élményszerzés néhány szokatlan módját, például ügyességi minijátékokon keresztül.
Érdekes felvetés, hogy miként befolyásolta a Questron sikeressége a kiadó jövőjét, és hogyan vezetett az SSI Dungeons & Dragons engedélyének megszerzéséhez. A műsor felvillantja, hogy ezek a címek miként váltak gyorsan elfeledetté annak ellenére, hogy újítóak voltak az adott időszakban, és jó kritikákat kaptak.










