A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 8 perc

Procter & Gamble vezérigazgató a piac kihívásairól és a vámok hatásairól

A Procter & Gamble vezérigazgatója őszintén beszél a vállalati eredményekről, a fogyasztói szokások változásairól, valamint a vámok okozta kihívásokról.

A beszélgetés középpontjában a Procter & Gamble teljesítménye áll, amely az utóbbi években jelentős növekedést tudott felmutatni mind árbevétel, mind piaci érték tekintetében. John Muller vezérigazgató visszatekint saját és felesége több évtizedes vállalati pályafutására, illetve beszél a staféta átadásának döntéséről az új vezető, Shalesh Jajurkar részére.

Az interjú során szóba kerül a fogyasztói viselkedés is, különösen a prémium és olcsóbb termékek közötti választások – itt kiemelkedően érdekes, hogy a fogyasztók nem a saját márkás, hanem a Procter & Gamble portfólión belüli olcsóbb termékek felé mozdulnak. Felmerül az is, hogyan hatnak a működésre a globális gazdasági tényezők, köztük a vámok és azok inflációs hatásai.

A beszélgetés tematikája kiterjed a vállalati stratégiára, az innováció szerepére, valamint arra, hogy milyen kihívásokkal szembesül egy multinacionális vállalat a szabályozói környezet és a globális alapanyag-ellátás területén. Az egyik példa szerint a természetes alapanyagokra kivetett vámok milyen nehézségeket okozhatnak a gyártók számára, különösen akkor, amikor nincs hazai alternatíva.