A
A
  • Angol
  • Magyar
  • 11 perc

Pragmata: Kaland és misztikum a Hold titokzatos világában

A Pragmata című játékban egy különös sci-fi világban kombinálódik a lövöldözős akció, a logikai fejtörők és a hackelés, miközben egy rejtélyes történet bontakozik ki az elhagyatott holdbázison.

Ebben az előzetes bemutatóban a Pragmata című játék izgalmas, kísérletező szelleme kerül előtérbe. A Capcom vadonatúj címében elmosódnak a zsánerek határai: a játék ötvözi a pörgős, harmadik személyű lövöldözős mechanikákat egy komplex, környezeti fejtörőkkel és hibrid játékmeneti elemekkel teli élménnyel.

A főhős, Hugh Williams és társaként szegődött android, Diana együtt indul útnak egy elhagyatott holdbázison, ahol különleges ellenségekkel, rejtélyes gépekkel és hackelhető robotokkal találják szembe magukat. A harcok domináns elemei a boss fight-ok, ahol a fegyverhasználat és a taktikus, valós idejű döntések folyamatos váltogatása izgalmas játékélményt ígér.

Felszínre kerül a játék belső ellentmondása is, ahol a retro hangulatú történetmesélés szöveges naplókon és hologramokon keresztül zajlik, miközben minden újításával a modern kísérletezés irányába mozdul el. Felvetődik a kérdés: mennyire működnek jól együtt ezek a klasszikus és újszerű elemek?

A bemutatott jelenetek, az adrenalinpumpáló boss harcok, hackelés és fegyverváltogatás mellett, egyfajta zavarba ejtő, de lebilincselő játékmenetet mutatnak be, amely inkább átélhető, mint bemutatható. Vajon meg tudja majd szólítani a szélesebb közönséget ez a bizarr, összetett játék?